Trist lördagskväll.

Känns skönt att det är äntligen helg, fast jag har inget för mig än att sitta hemma och kolla på Supernatural. Serien har blivit riktigt roligt nu, speciellt avsnittet full med Twilight och Justin Bieber referenser. Till exempel, ett bra sätt att få ligga är att ha glitter på sig. Men nog om det.
Jag måste erkänna att jag har lite skuldkänslor. Har inte gjort något vettigt hela dagen. Har kemiprov på tisdag och kan inte säga att jag är jätte entusiastiskt över det... Alla skolrelaterade tankar går i stort sett till uppgiften där jag skulle fotografera 9 bilder som har med media att göra. Det är inte så lätt som det låter. 
Ska kolla klart på avsnitten och sen blir det nog att sova! Blir endast 3 dagar till med min lilla djävul. :( 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0